2.16.2008

Değişime Devam




Müziğinde yaptığı değişiklikten sonra çok kötüeleştiriler aldığını hatırlatan Hande Yener, "Elektronik müzik aslaölmez. Yeni albümümde müziğimin değiştiği daha çok hissedilecek" dedi.





Geçtiğimiz yıl hem görüntüsünü, hem de müzik tarzını değiştirdiği 'Nasıl Delirdim' adlı albümü ile çok tartışılan Hande Yener, yeni projesi için kolları sıvadı.




SORMAK İSTEDİM

'Romeo' ve 'Kibir' adlı şarkılarıyla adından söz ettiren Yener; bu yıl ülkemizi Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil etmeye hazırlanan 'Mor ve Ötesi' grubunun solisti Harun Tekin'den iki şarkı sözü aldı. Hande Yener, "Hiç kimse ile bir çalışmaları olmadığını çok iyi bildiğim halde arayıp sormak istedim. Çok samimi karşılandım ve birbirinden güzel iki şarkı aldım. Şimdi bu şarkıların müzikleri yapılıyor" dedi. Elektronik müzikte kararlı olduğunu vurgulayan Hande Yener, şunları söyledi:

SEVECEKLER

"İnsanlar 'Nasıl Delirdim'i nasıl sevdilerse yeni albümümü de sevip, sahiplenecek. Erol Temizel'le birlikte güzel şarkılar hazırlıyoruz. Benim de sözlerini yazdığım pek çok şarkıya yer vereceğiz."

SABAH-GUNAYDIN15.02.2008

-------------------

ELEKTRO-STAR HANDE YENER ŞİMDİ DE ROCK MÜZİĞE Mİ MERAK SALDI? HANDE YENİ ALBÜMÜ İÇİN HANGİ ROCKÇIDAN İKİ TANE ŞARKI ALDI?

Tarzını yenilemeyi seven Hande Yener son iki albümünde elektronik müziği zirveye taşıdıktan sonra tarzında yenilenmeye gidiyor…

Yine elektronik müzikten vazgeçmeyecek olan Hande bu kez müziğine rock alt yapılar da katarak yeni bir tarz elde etme uğraşında… Mor ve Ötesi grubunun solisti Harun Tekin’den iki tane beste alan Hande Yener yeni albümünde kendi bestelerine de ağırlık vermeyi planlıyor…

sobeledik.com

-------------------

“ROMEO” VE “KİBİR” ŞARKILARIYLA YAZ AYLARINA DAMGASINI VURAN HANDE YENER YENİ ALBÜMÜ İÇİN STÜDYO ÇALIŞMALARINA BAŞLADI!.. HAYRANLARININ KARŞISINA YİNE FARKLI BİR TARZDA ÇIKACAĞINI SÖYLEYEN YENER, “BU ALBÜMDE HERKES BENİ DAHA İYİ TANIYACAK!” DEDİ!..

Müziğinde, kıyafetlerinde yaptığı değişikler ile 2007'ye damgasını vuran ve 'Nasıl Delirdim' albümü ile büyük beğeni toplayan Hande Yener yeni albüm hazırlığında. 'Romeo', 'Kibir' gibi şarkıları ile müzik yarışında birinciliğini hiç kimseye kaptırmayan Hande Yener, yeni albüm çalışmasını da usta müzisyen Erol Temizel ile yapıyor.

Sevenlerine büyük sürprizler hazırladığını söyleyen Hande Yener, bu albüm de Eurovision Şarkı Yarışması'na gitmeye hazırlanan 'Mor ve Ötesi' gurubunun solisti Harun Tekin'den de iki şarkı sözü aldı. Hande Yener, "Hiç kimse ile bir çalışmaları olmadığını çok iyi bildiğim halde arayıp sormak istedim. Çok samimi karşılandım ve birbirinden güzel iki şarkı sözü aldım. Ve bu iki muhteşem sözler ,Erol Temizel tarafından bestelendi.Umuyorum bu yeni tarzım da sevilecek dedi.

'Nasıl Delirdim' albümünde olduğu gibi bu albüm de kendi sözlerini yazdığı şarkılara yer verecek olan Hande Yener, şu sıralar konserler dışında bütün zamanını stüdyo da geçiriyor. Yine iddialı bir albüm hazırladıklarını söyleyen Hande Yener, beni bu albümle herkes daha iyi tanıyacak. Bugüne kadar ki kariyer birikimim ve hayata olan bakış açım, bu albümde sözlerle müziklerle açıkça ortada olacak dedi ve soundu içinde yenilikler yaptıklarını sözlerine ekledi...






HİPNOZUM

HİPNOZUM