3.02.2008

HANDE'YE BİR HALLER OLDU...

Sevgilisi Kadir Doğulu ile defile için Power Center'a gelen Hande Yener'in ilginç giyim tarzı ve aksesuarları gözden kaçmadı. Kemer şeklinde bir aksesuarı boynuna takan Hande Yener geceye her zamanki gibi ilginç giyim tarzıyla damgasını vurdu.


Sevgilisi Kadir Doğulu ile defile için Power Center'a gelen Hande Yener'in ilginç giyim tarzı ve aksesuarları gözden kaçmadı. Kemer şeklinde bir aksesuarı boynuna takan Hande Yener,kendisini çok mutlu hissettiğini ve yeni albümünün repertuar çalışmalarının bitişini bu defileye sevgilisi ve kardeşi ile katılarak kutlamayı amaçladığını söyleyen Hande Yener, boynundaki aksesuar hakkında ise,'Bir yerlerden buldum ve böyle değerlendirmek istedim, kendime yakıştırdım ve taktım, ben hoş buldum'dedi.

HİPNOZUM

HİPNOZUM