10.28.2008

Artık Ödül Törenlerine İnancım Yok


Son zamanlarda asi ve marjinal tavırları ile dikkat çeken sanatçı Hande Yener yolladığı basın bülteni ile ödül törenlerine rest çekti.


Marjinal tavırları ile dikkat çeken sanatçı Hande Yener yolladığı basın bülteni ile ödül törenlerine rest çekti. Ünlü sanatçı bundan sonra ödül törenlerinde yer almak istemediğini hatta aday bile olmak istemediğini söylerken ortaya konuşarak ödül törenlerindeki şaibelerin katlanılacak gibi olmadığını belirtti.


Hande Yener'in basına yolladığı bülten;

Uzun yıllardır emek verdiğim mesleğimde çok güzel başarılar elde ettim, etmeyede devam ediyorum ve heyecanım da hep artmakta. Aynı bugün gibi…Evimde ilk günden beri çok mühim ve gerçek bir sürü ödülüm de oldu…


Ama ben esas ödülün dinleyicilerim olduğunu hep biliyordum yine de onurlandırılmak veya hakkınızla ödül almak inanılmaz heyecan verici , ancak ben bu konuda artık bir heyecan duyamıyorum. Çünkü ödül törenlerindeki şaibeler bile bile katlanılıcak gibi değil,mesleğimle uzaktan yakından alakası olmayan bu organızasyonlarda ismimin kullanılmamasını,aday olarak bile gösterilmememi mesleğime olan büyük saygım ve sevgimden dolayı rica ediyorum.


Bu benim için bir birikimdir.Özellikle bir ödül törenine değil hiçbirine katılmayı hiçbir zaman düşünmüyorum… Teşekkürler….Hande Yener

HİPNOZUM

HİPNOZUM