1.20.2008

1 Yerde Klibi Feministleri Ayaklandırdı


Hande Yener ve sevgilisi Kadir Doğulu'nun abisi olan Kemal Doğu ile yaptığı düet şarkısı son zamanların en iyi düeti olarak Televizyon'da klipleri dönmeye başladı.Klipte ki Kemal Doğulu'nun Hande Yener in senaryo gereği dövmesi ve saçını seçmesi feministleri ayaklandırdı.


Hande Yener ve Kemal Doğulu ya mikrafon uzatan ''Pazar Sürprizi'' muhabirleri Hande ve Kemal'den gerekli cevabı aldılar.Röpörtaj da Hande,Kemal ve Kadir bulunuyordu,diyalogları şu yöndeydi;


Muhabir : Hande hanım,klibiniz deki şiddet bölümlerin de feministler ayaklandı,bu konu hakkında ki düşünceleriniz nelerdir?


Hande : Tabi ki dayak desteklenemez birşey,bizde zaten dayağı reddetiyoruz fakat senaryo icabı öyle yapmamız,o kişilikteki insanları oynamamız gerekiyordu.


Kemal : Evet biz zaten kesinlikle şiddeti desteklemiyoruz.


Muhabir : Kadir bey,Hande ve Kemal'in klipte ki şiddet sahneleri çekilirken ne hissettiniz?


Kadir : Klibin o sahneleri çekilirken orada yoktum,sonradan izlediğimde ise şok oldum.Eğer ben klibin o sahneleri çekilirken orada olsaydım o sahneleri çektirmezdim.Beklediğimden de ağır olmuş.


Kaynak : Pazar Sürprizi

HİPNOZUM

HİPNOZUM