1.04.2008

Harun Kolçak - Aşk Beni Hep Değiştirecek

Pop müzik dünyasının sevilen sanatçısı Harun Kolçak yepyeni single albümü "Pozitif" ile elektronik müziğe geçiş yaptığının sinyallerini veriyor.Albümünde elektronik müzikte kendini ıspatlamak için Hande Yener'den şarkı alan Kolçak'ın single'ı yakın zamanda piyasada olacak!Hande Yener'in geçtiğimiz günlerde rakibim olabilecek tek kişi var destek verdim diye açıklama yapması merak konusu olmuştu.



Bu Defa İşim Çok Zor

Bu defa işim çok zor

Aşağıda, en dipteyim

Öyle bir bekletti ki beni

Yalnızlığın içindeyim

İstedim belki sevmeyi yeniden

Göze almazdım, vazgeçemezdim, korkaktım

Kıpırdamadım, bekledim, ödeyip bedelini

Sonunda kovuldum zihnimden

Kendim olmayı seçtim seçeli

Öğrendim vedalar etmeyi

Aşk beni hep değiştirecek

İstersem yine, yine gelecek

Bu defa son değil

Yine yolun başındayım

Buralardan gidiyorum

Kalbimin sahibiyim

İstedim belki sevmeyi yeniden

Göze almazdım, vazgeçemezdim, korkaktım

Kıpırdamadım, bekledim, ödeyip bedelini

Sonunda kovuldum zihnimden

Kendim olmayı seçtim seçeli

Öğrendim vedalar etmeyi

Aşk beni hep değiştirecek

İstersem yine, yine gelecek

Söz: HANDE YENERMuzik: EROL TEMIZEL



Harun Kolçak’dan yeni tarz, yeni single...

Harun Kolçak, sözlerini Hande Yener’in yazdığı‚ "Aşk Beni Hep Değiştirecek" ile gündemi sarsacak

Harun Kolçak müzik dünyasında bir devrin kapısını daha aralıyor. Şimdiye kadar sevenlerinin karşısına farklı müzik tarzı ile çıkan Harun Kolçak, kendisi için özel hazırlanan müzik tarzı, kayıtlar ve düzenlemeler ile bu kez de çok farklı bir şekilde sevenlerinin karşısında olacak. Müziği ve düzenlemeleri Erol Temizel’e, sözleri Hande Yener’e ait "Aşk Beni Hep Değiştirecek" şarkısını seslendirecek. Harun Kolçak’ın bu hafta çıkacak single içinde 2 farklı versiyonu ve 2 farklı radio versiyonu yer alıyor.

Bu single’in produktörü Hande Yener’e yapımcılığı ise Özgür Aras’a ait. 2007’in son aylarının en iddialı çalışması olan "Aşk Beni Değiştirecek" single için günlerdir çalışan Harun Kolçak, "Kapı aralanıyor, yakında tamamen açılacak“ diyor. Kayıtlarının T-Ekspres Stüdyoları’nda gerçekleştiği single’ın müzik direktörü ise elektronik dans müziğinin en önemli prodüktörlerinden olan Erol Temizel.

"Nasıl Delirdim" albümünde ilk kez söz yazarak güzel şarkılara imza atan ve büyük beğeni toplayan Hande Yener, tek başına bu kez de Harun Kolçak için yazdığı "Aşk Beni Hep Değiştirecek’" şarkısı ile büyük alkış alacak. Hande Yener, Harun Kolçak’ın şarkısını seslendirmesinden çok mutlu ve heyecanlı olduğunu belirtiyor. MTV’de "Hande Yener Extra" isimli programa katılan ve şarkıyı ilk kez orada seslendiren Harun Kolçak, "Aldığımız tepkilerden dolayı çok mutluyum. Şimdiden herkes şarkıyı çok sevdi. Hande bana bu projede güç verdi." dedi.

Kemal Doğulu objektifinden çıkan resimler ve video kliple Harun Kolçak bu sefer farklı ve yepyeni tarzıyla sevenlerinin karşısına Yaşar Kekeva Plak etiketiyle çıkacak...

HİPNOZUM

HİPNOZUM