1.03.2008

Hülya Avşar Stüdyo Röportajı


BU TARZ İÇİN FARKLI BİR DURUŞ GEREKİYOR
Kimseyi taklit etmiyorum. Yaptığım müziğin türü elektronik müzik.Türkiye’de müzik yaparken hep dışarıyı izlememiz gerekiyor. Yaptığım soundlara kulaklar alıştı. Yetmedi bana. Çok fazla müzik dinledim. Bu tarz müzik için farklı bir duruş gerekiyor.
SAHNEDE KONUŞMAK ALATURKA GELİYOR
Sahnede fazla sohbet etmem. Daha çok müzik olmalı. Konuşunca alaturka duruyor. Sahnede konuşmak için önceden bir şeyler hazırlamam. Ama kopukluk olsun istemem. Kısaca şarkının geçmişini anlatırım. İleride benim de anlatacak şeylerim olacak. Yılların birikimi olacak bir gün. İddialı olduğum konuları öne almaya çalışıyorum şu an.
GÜLMEMEM İMAJ DEĞİL
Sahnede, videolarda ve çekimler de gülmüyor olmamam imaj değil. Benim ruhum böyle. Mutlu biriyim, fakat sürekli sempatik duramam.
DEJENERE OLUNCA KIZIYORUM
Magazincilere antipatim yok. Dejenere edildiği zaman hoşuma gitmiyor. Paparaziler aniden bir şey sorunca sinirleniyorum. O hareketi bu kadar televizyona çıkacağını düşünmedim. Herkes görecek diye mutlu olmadım. Röntgenlendiğimi hissettim. Herkesle röportaj yapmıştım. Biri kaldı ve dikizledi. Pişman değilim. Yine olsa yapar mıyım bilmiyorum. Gözümün hiçbir şeyi görmediği anlar oluyor. Magazincileri sevmiyor değilim. Beni bir masanın altından çıkarmadılar. Başarıdan sonra bu ilgi doğdu.
SEZEN'İN KANATLARINDAN ÇIKINCA ÇOK ZORLANDIM
Benim her şeyim ters başlıyor. Albüm yapabilmek için kendi kendime kalmam gerekiyordu. Sezen’in kanatlarından çıkınca çok zorluk yaşadım. Yapımcıların sevgilisi olmam gerekiyordu. Biri “evlen, fasulye ayıkla.” dedi. Ben de bu işten vazgeçtim. Tekrar Sezen’i aradım. Yaşadıklarıma çok üzüldü. Aykut Gürel’i aradı. O sayede ilk albümü yaptım. Çok para sıkıntısı yaşadım. Konuk olarak çağrıldığım programlara giderken arabaya koyacak benzin param yoktu.
OĞLUM BENİ KISKANDI
Oğlumun arkadaşlarına servis yaptığım oluyor. Oğlum Çağın ekonomik farkı yaşamadı. Fakat bir anda şöhretimle birlikte kıskançlık yaşadı. Babasıyla görüşüyor. Fakat biz artık eski eşimle yabancıyız.
YARATTIĞIM DENEYSEL MÜZİĞİN TUTMASINI İSTİYORUM
Hayattan çok mutluyum. Kendimi hazır ve donanımlı hissediyorum. Dünyada başarılı olursam eşsiz hissederim. Yarattığım bu deneysel müziğin tutmasını istiyorum.
DÜNYA MODASINI TAKİP EDİYORUM
Bu sene kısa elbiseler, kalın bilezikler ve çoraplar moda. Modayı ve dünya starlarını takip ediyorum. İnsanların kendilerini nasıl yenilediğini takip ediyorum.
GENÇLERDEN HOŞLANIRIM DİYE BİR ŞEY YOK
İki ilişkimin de benden ufak olması tesadüf. Gençlerden hoşlanırım diye bir şey yok. Kadir çok küçük durmuyor.
OLABİLECEK TÜM ESTETİKLERİ OLURUM
Yaşlanınca enerjimin düşmesi beni üzer. Fiziksel yaşlanmayı ertelemek istiyorum. Olabilecek tüm estetikleri olurum. Değişmek için değil, genç kalmak için olurum estetik. Estetik olup da en iyi olan Deniz Akkaya. Harika Avcı’ya da çok yakıştı.

HİPNOZUM

HİPNOZUM