1.10.2008

Kemal Doğulu & Hande Yener - 1 YERDE - [20 Ocak 2008'de müzik marketlerde]

:: KEMAL DOĞULU Maxi Single Hazırladı ::

Hande Yener”in imaj maker ve klip yönetmeni Kemal Doğulu maxi single hazırladı. Hande Yener”in son albümünün hit şarkıları “Romeo – Nasıl Delirdim – Yalan Olmasın” ın besteci ve aranjörü Erol Temizel ile Hande Yener”in el ele verdiği maxi singleda Kemal Doğulu “Bir Yerde” adlı şarkıyı yorumladı.

Single albümle aynı adı taşıyan “Bir Yerde” ye klip çeken Kemal Doğulu şarkıda Hande Yener ile düette yaptı. Albümde 2 yeni şarkı ve de 2 versiyonu yer alıyor.


BİR YERDE
Ait olduğun yerde değilsin
Yine de bekliyorum
Kalbimi yeniden çıldırtabilirsin
Yine de bekliyorum


Çok geç değil
0dan uzanabiliriz sonsuza
Biz eski sevgiliyiz
Her an barışabiliriz


Anlıyorsun ne hissediyorsan
Sahip olamadığında
Nerde görsen içleniyorsun
Unutamadığında


Bir yerde göz göze gelmemiz yeter zaten
Bir yerde göz göze gelmemiz yeter bazen


Sahip oldukça yalnız birisin
Yine de istiyorum
Kalbimi yerinden çıkarabilirsin
Görünce biliyorum


Bu ilk değil
Yeniden uzanabiliriz sonsuza
İki asi sevgiliyiz
Her an karışabiliriz


Anlıyorsun ne hissediyorsan
Sahip olamadığında
Nerde görsen içleniyorsun
Unutamadığında


Bir yerde göz göze gelmemiz yeter zaten
Bir yerde göz göze gelmemiz yeter bazen

HİPNOZUM

HİPNOZUM