1.05.2008

Aktüel Dergisi Röportajı

2000Lİ YILLARDA ALEME BİR DALDI PİR DALDI!HER YAPTIĞI ALBÜM OLAY HER SÖYLEDİĞİ ŞARKI HİT OLDU HER ŞARKISI DİLLERE DOLANDI HANDE YENERİN YENİ ALBÜMÜ NASIL DELİRDİM ALTI AYLIK BİR ÇALIŞMANIN ÜRÜNÜ VE ALBÜMÜN ÇIKIŞ ŞARKISI SEZEN AKSU İMZALI KİBİR YİNE FARKLI BİR SOUND VE SIRA DIŞI VOKALLER ....İŞTE HANDE YENER!

ARTIK BEN NE İSTERSEM O OLUYOR

Sabat yönetmenim kemal doğulu albümü yaparken benimle çok vakit geçirdiği için şunu gördü:tüm albünlerimin başarılı olmasından sonra artık ben ne istiyorsam o oluyor kimse işime karışmıyor istediğim parçaları seslendiriyorum bu yüzden herşeyi elde edebilen mutlu bir kadının masal dünyasını yansıttı albümün kapağına melek gibi kanatlarım var allah şu ana kadar istediğim herşeyi gönlüme göre verdi dört ayrı albüm kapağıyla çıkmamızın nedeni korsana kilit vurmak umarım başarılı oluruz.

TÜRKİYE'Yİ AŞTIM

Bu ülkede eurovisiona katılması gereken biri varsa oda benim geçen ay hürriyet yazarı cengiz semercioğlu bir yazı yazmış daha şimdiden kulise başlamışım diye kendisi birilerinin maşası olduğu için onu takmıyorum hatta o ısrarla TRT yöneticilerini arayıp baskı yapmış hayır katılmıyor dedirtmek için ben zaten türkiyeyi aşmışım artık hedefim yurtdışı olmuş niye katılmayayım bir haftaya kadarda resmi açıklama yapılacak zaten yarışma için 8-9 şarkı hazırlıyorsunuz bunun dansı var...hazırlanmam bir senemi alır bu yüzden böyle bir karar alındı bu yıl

TEZGAHTARLIKTAN ZİRVEYE

1992 yılında tezgahtar olarak çalışıyordum bu sırada evlenmiştim çocuğum vardı herşey yolundaydı ama öte yanda mutsuzdum müzik yapmak şarkı söylemek istiyordum bir gün hülya avşar sayesinde sezen aksu ile tanıştım ona vokal yapmaya başladım sonra antalya sheraton otelin içindeki bir bardan teklif geldi 3 sene yaz-kış orada çalıştım sahnemi orada geliştirdim 90larda herkesin albüm yaptığı popun patladığı dönemde ben kendimi geliştirmekle meşguldüm yani albüm yapabilirdim ama insanların karşısına tam teşekküllü çıkmak istiyordum 96da albüm için istanbula döndüm ve etilerdeki always dönemi başladı benim için albüm için şirket arayışındaydım bir yandan bu sırada garip ahlaksız teklifler aldım şirket sahiplerinden tam bu sevdadan vazgeçmek üzereydimki imdadıma sezen aksu yetişti ve 2000 yılında ilk albümümü çıkardım

POPUN İTİBARINI KURTARDIM

2000 yılında senden ibaret albümünü çıkardığımda popüler müzik dibe vurmuştu rock yükselişe geçmişti hatta şirketim dmc bile yalanın batsın ile başarılı olacağıma inanmıyordu belki bende eriyip gidecektim ama öyle olmadı acayip bir enerjiyle çıktım her yerde yalanın batsın çalıyordu sokakta işyerinde arabalarda çıldırmış gibiydim daha önce yüzüme bakmayanlar arar oldular sayemde pop piyasasında hareketlenme oldu apayrı albümüyle farklı bir sound kullanmaya başalayıncada yine çatlak sesler çıkmaya başladı şu anki pop şarkıcıları kimse anlamaz diye yeni bir şey yapmaya korkuyorlar ne yazıkki hep aynı formülü uyguluyorlar yine kısır bir döngünün içindeyiz umarım bu albüm ilaç gibi gelir

HİPNOZUM

HİPNOZUM