1.18.2008

Akşam Gazetesi Röportajı 01.01.2007

Apayrı isimli albümü ve arkasından gelen maxi single ile pop müziğe farklı bir yorum getiren,tarzı, müziği ile Madonnayı aratmayan Hande Yener Akşam'a konuştu

- Son dönemlerde çıktığınız konserlerde Madonnavari şovlar sergiliyorsunuz.Tarzınız ve müziğinizle kendiniz ona yakın mı görüyorsunuz?
Bana göre bu işi en doğru yapan o kişi.Etkilenmemek ve büyülenmemek mümkün değil.Hayallerimi gerçekleştirirken ondan ilham alıyorum.

- Kliplerinizde de hep yabancı yönetmenlerle çalışmayı tercih ediyorsunuz.Bunun sebebi nedir?Türkiye'de iyi yönetmenlerin çoğu reklam sektöründe çalışmayı tercih ediyor.Maalesef video kliplerde yeteri kadar yaratıcı ve istekli olmuyorlar.İtalya'da çalıştığım son yönetmenim müziği ve dansı çok sevdiği için onunla çalışmak benim için bir ayrıcalık oldu.

- Hande Yener'i kimler dinliyor ve takip ediyor?
Bence her yaştan dinleyen var.İlgilerini çektiğimi düşünüyorum.Ama takip edenlerin,genç kitle ve kendini genç hisseden kişiler olduğunu düşünüyorum.Benim arzu ettiğim kitle ise benim yaptığım müziği sözleri ve beni hissedebilen herkesi kapsıyor.

- Türkiye'de aynı çizgide olduğunuz popçu var mı?
Batılı melodi yapanlar var ama bana göre o işlerde de eksikler var.Altyapısı çok güzel olan bir parça, sözleri, vokali ya da klibi kötü olunca dikkat çekmiyor.Bu yüzden beni şaşırtan birileri benim için yok maalesef.

- Son olarak ***'la tartışma yaşadınız.Bayan popçular arasında bir rekabet mi başladı?
Sadece onun hakkında fikrim sorulduğunda "Yaptığı iş tarzım değil,beğenmiyorum"diye bütün doğallığımla açıklama yaptım.Bunu da bana benzetildiği için söyledim.Bu güne kadar benzetildiğim sanatçıların hepsiyle inanılmaz tarz farkım vardı.Müzik yapım Batı.Bu yüzden fantazi müzikle uğraşanlarla zaten rakip olamam.Ben modern ve elektronik müzik yaptığım için kendi alanımda hala rakibim yok.

-İlişkilerinizi göz önünde yaşamaktan rahatsız oluyor musunuz?
Evet.Ama bunun kaçışı olmadığını da biliyorum.Elimden gelen tek şey, ilişkim hakkında yorum yapmamak oluyor.

-Sizin yorumunuzu ve izninizi almadan özel hayatınıza müdahale edilmesini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Örneğin,Kadir Doğulu ile yapılan röportajlar ve erkek arkadaşınızın sizden 10 yaş küçük olması sık sık birçok medya kuruluşu tarafından kullanılıyor..Özelimde yaşadıklarım benimdir,bu konuda sorulan sorulara neden cevap vereyim ki...Bana göre yanlış olan hiçbirşey yok bu ilişkide.Gündemdeki konular nasıl beni ilgilendirmiyorsa,bizim ilişkimizde kimseyi ilgilendirmemeli.Bunun için medyadan uzak duruyorum.

Kaynak: Akşam

HİPNOZUM

HİPNOZUM